لوگوی اوقاف

مزایده و مناقصه

بيشتر

سه‌شنبه13آبان1404

10:11

2

آگهی مزایده

آگهی مزایده نوبت اول موقوفه آب انبار حاج احمد توکلی شهرستان سمنان

به استناد مجوز صادره از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به شماره 618342/1404 مورخ 21/07/1404 اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان به تصدی از موقوفه آب انبار حاج احمد توکلی در نظر دارد ششدانگ یک باب عرصه و اعیان موقوفه توکلی رقبهشماره یک با کاربری خدماتی به شماره پلاك ثبتی اصلی 8427 بخش یک سمنان واقع در شهرستان سمنا شهر سمنان خیابان باهنرکه به اختصار پروژه آب انبار توکلی نام گذاري می گردد . از طریق برگزاری مزایده عمومی، جهت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی واجد الشرایط در قالب اشخاص حقیقی و حقوقی با انعقاد قرارداد مشارکت به شکل R.O.L.T (بازسازي/نوسازي، بهره برداري با پرداخت اجاره و انتقال (تحویل به موقوفه) واگذار نماید.

به استناد مجوز صادره از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به شماره 618342/1404 مورخ 21/07/1404 اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان به تصدی از موقوفه آب انبار حاج احمد توکلی در نظر دارد ششدانگ یک باب عرصه و اعیان موقوفه توکلی رقبهشماره یک با کاربری خدماتی به شماره پلاك ثبتی اصلی 8427 بخش یک سمنان واقع در شهرستان سمنا شهر سمنان خیابان باهنرکه به اختصار پروژه آب انبار توکلی نام گذاري می گردد . از طریق برگزاری مزایده عمومی، جهت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی واجد الشرایط در قالب اشخاص حقیقی و حقوقی با انعقاد قرارداد مشارکت به شکل R.O.L.T (بازسازي/نوسازي، بهره برداري با پرداخت اجاره و انتقال (تحویل به موقوفه) واگذار نماید.

بسمه تعالی
                     
آگهی مزایده نوبت اول موقوفه آب انبار حاج احمد توکلی اداره اوقاف شهرستان سمنان

به استناد مجوز صادره از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به شماره 618342/1404 مورخ 21/07/1404 اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان به تصدی از موقوفه آب انبار حاج احمد توکلی در نظر دارد ششدانگ یک باب عرصه و اعیان موقوفه توکلی رقبهشماره یک با کاربری خدماتی به شماره پلاك ثبتی اصلی 8427 بخش یک سمنان واقع در شهرستان سمنا شهر سمنان خیابان باهنرکه به اختصار پروژه آب انبار توکلی نام گذاري می گردد .
از طریق برگزاری مزایده عمومی، جهت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی واجد الشرایط در قالب اشخاص حقیقی و حقوقی با  انعقاد قرارداد مشارکت به شکل R.O.L.T  (بازسازي/نوسازي، بهره برداري با پرداخت اجاره و انتقال (تحویل به موقوفه) واگذار نماید.

  • مشخصات کلی فراخوان
  1. میزان آورده موقوفه : ارزش عرصه به مساحت 150 مترمربع و اعیان به مساحت 150 مترمربع و کلیه حقوق متعلقه .
  2. میزان آورده سرمایه گذار: قبول مسئولیت مدنی و پرداخت کلیه هزینه ها اخذ مجوزات مربوطه و اجرای پروژه برابر نظریه کارشناس رسمی حداقل مبلغ 000/000/270/8 ریال به حروف هشت میلیارد و دویست و هفتاد میلیون ریال.
  3. مدت مرمت و بهره برداری و اجاره بهای مربوطه :
         مدت بازسازی : 12 ماه                 اجاره بهای ماهیانه مدت بازسازی : 000/250/55 ریال
         مدت بهره برداری :11 سال           اجاره بهای سال اول بهره برداری : 000/300/66 ریال  نرخ افزایش سالیانه بهره برداری : 20 درصد
  • تکمیل و تحویل پاکت های مزایده
  1. پاکت (الف): شامل رسید بانکی مربوط به پرداخت مبلغ سپرده (تضمین) فراخوان سپرده (تضمین) شرکت در فراخوان به میزان 000/000/827 ریال، که معادل 10 درصد ارزش ریالی میزان سرمایه گذاری تعیین شده و توسط متقاضیان بایستی طی فیش واریزی به بانک ملی از طریق دستگاه های (pos) مستقر در امور مالی پرداخت نموده و اصل آن را در پاکت پیشنهاد خود به صورت سربسته که روی آن نوشته شده: «آقای/ شرکت .... ......................به کد ملی شماره ............................. و شماره تماس ............................ راجع به مزایده شماره ..... ........ مورخ .................. موقوفه ....... ......... » تحویل دبیرخانه اوقاف شهرستان سمنان نموده و رسید خود را دریافت کنند . متقاضیان می‌توانند همه روزه به استثنای روزهای تعطیل در ساعات اداری نسبت به دریافت فیش با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی به بخش مالی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان مراجعه نمایند.
  2. پاکت (ب): شامل مدارک و مستندات شناسایی و احراز صلاحیت فنی و مالی سرمایه‌گذار یا متقاضی و مدارک مربوط به اشخاص حقوقی (اساسنامه، آخرین آگهی تغییرات ثبتی شرکت و تصویر شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیات مدیره شرکت و سوابق و گواهی‌نامه‌های مربوطه، تکمیل فرم‌های مربوط به اعلام توانایی فنی و مالی سرمایه‌گذار به همراه مستندات) و مدارک مربوط به اشخاص حقیقی ( تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی ، برگ ثبت نام ثنا قوه قضائیه و گواهی عدم سوپیشینه. ارائه طرح توجیهی اقتصادی و همچنین شرح خدمات از اداره میراث فرهنگی و با تائید اداره میراث فرهنگی ) و تودیع ضمانت نامه معتبر بانکی به مبلغ 000/000/000/15 ریال
  3. پاکت (ج): شامل پیشنهاد نسبت به هریک از مواردمیزان هزینه بازسازی، مدت و اجاره بهای دوران مرمت و بهره برداری
  • شرایط عمومی مزایده:
  1. مبلغ سپرده کلیه متقاضیان از طرف کمیسیون مزایده، تا زمان تنظیم قرارداد ضبط خواهد شد.
  2. برنده مزایده حق انتقال مورد مزایده را به غیر تحت هیچ عنوان و شرایطی نخواهد داشت.
  3. به پیشنهادهای فاقد امضا، مشروط، مبهم، بدون سپرده، مخدوش و همچنین پیشنهاداتی که خارج از موعد مقرر به دبیرخانه اداره اوقاف و امور خیریه سمنان برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد .
  4. برنده مزایده مکلف به پرداخت هزینه های انجام شده توسط مستاجر قبلی موقوفه برابر کارشناس رسمی دادگستری خواهد بود.
  5. اگر برنده مزایده، بعد از هفت روز کاری از ابلاغ کتبی به وی، از تنظیم قرارداد خودداری نماید یا به هر دلیلی جهت تنظیم قرارداد در مهلت تعیین شده حاضر نشود به منزله انصراف وی تلقی شده و سپرده‌اش به نفع موقوفه ضبط می‌شود و با رعایت اولویت قیمت با نفر دوم و یا سوم با رعایت تبصره یک ماده 27 آئین نامه معاملات دولتی، قرارداد تنظیم خواهد شد .
  6. میزان درصد پیشنهادی سرمایه گذار جهت قدرالسهم موقوفه باید با حروف و عدد به طور خوانا نوشته شود و کمتر از مبلغ پایه اعلام شده نباشد،
  7. افراد ممنوع المعامله و کسانی که به موقوفات بدهی داشته باشند، حق شرکت در مزایده را ندارند .
  8. برنده مزایده میباست مباشرتاً (شخصاً) از مورد موضوع فراخوان استیفای منافع نماید و حق واگذاری مورد اجاره را به هیچ نحوی از انحاء به غیر نخواهد داشت .
  9. هزینه های مربوط به اخذ مجوز از نهاد ها و ادارات دولتی علاوه بر پرداخت اجازره بهاء به عهده برنده مزایده می باشد .
  10. هزینه های مربوط به تنظیم قرارداد ، کارشناسی مربوط به آگهی مزایده و هزینه های مربوط تهیه طرح توجیه اقتصادی به عهده برنده مزایده می باشد .
  11. تخلف از هر یک از شروط مندرج در این آگهی یا سند اجاره تنظیمی، موجب ایجاد اختیار فسخ قرارداد به صورت یک طرفه، در مابقی مدت برای موقوفه خواهد بود .
  12. کمیسیون مزایده رأس ساعت 10:00 صبح روز یکشنبه مورخ  02/09/1404 در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان با حضور اعضای کمیسیون مزایده تشکیل و پس از قرائت پیشنهادها، با در نظر گرفتن صرفه و صلاح موقوفه برنده مزایده را اعلام خواهند نمود .
  13. متقاضیان می بایستی تا ساعت 14:30 صبح روز شنبه مورخ 01/09/1404پیشنهادات خود را با مستندات به دبیرخانه ارائه نمایند .
  14. متقاضیان می‌توانند قبل از ارائه پیشنهاد، جهت بازدید از مورد مزایده در روزهای 12/08/1404 و 18/08/1404 و 28/08/1404 رأس ساعت 08:00 لغایت 14:30 در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان حضور یابند و برای کسب اطلاعات بیشتر(صرفاً در ساعات اداری)  اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان مراجعه و یا با شماره تلفن 33334093 حاصل نمایند.
  15. اداره اوقاف محل نسبت به ازیابی توان فنی، اجرایی، برنامه ریزی و مالی متقاضیان محترم اقدام و نتیجه را در اختیار کمیسیون مزایده قرار خواهد داد.
  16. با توجه به خاص بودن پروژه، اداره پذیرای ایده ها و امکانات متقاضیان در مورد نحوه سرمایه گذاری ، بارگذاری و اجرای پروژه می باشد .
کمیسیون مزایده در رد تمامی پیشنهادهای واصله مختار خواهد بود .

تصاویر

 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 64506
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 11
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 20682221
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 1506