لوگوی اوقاف

مزایده و مناقصه

بيشتر

پنجشنبه26مهر1403

08:06

13

آگهی مزایده (نوبت دوم) تعدادی از رقبات موقوفه مرحوم آدینه محمد صفرزراده و موقوفه اهالی باغچه واقع در شهرستان میامی

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی به موجب ماده 11 آیین نامه اجرایی قانون اوقاف مصوب 1365 در نظر دارد تعدادی از رقبات موقوفه مرحوم آدینه محمد صفرزراده و موقوفه اهالی باغچه واقع در منطقه کالپوش روستای نام نیک و باغچه را برابر نظر کارشناس دادگستری به شرح جدول ذیل از طریق مزایده عمومی به اجاره واگذار نماید.

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی به موجب ماده 11 آیین نامه اجرایی قانون اوقاف مصوب 1365 در نظر دارد تعدادی از رقبات موقوفه مرحوم آدینه محمد صفرزراده و موقوفه اهالی باغچه واقع در منطقه کالپوش روستای نام نیک و باغچه را برابر نظر کارشناس دادگستری به شرح جدول ذیل از طریق مزایده عمومی به اجاره واگذار نماید.

آگهی مزایده (نوبت دوم)
اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی به موجب ماده 11 آیین نامه اجرایی قانون اوقاف مصوب 1365 در نظر دارد تعدادی از رقبات موقوفه مرحوم آدینه محمد صفرزراده و موقوفه اهالی باغچه واقع در منطقه کالپوش روستای نام نیک و باغچه را برابر نظر کارشناس دادگستری به شرح جدول ذیل از طریق مزایده عمومی به اجاره واگذار نماید.
ردیف نام موقوفه کاربری مقدار واحد
(هکتار‏)
آدرس قیمت پایه اجاره سالیانه (ریال)
(به ازای هر هکتار‏)
مبلغ سپرده جهت شرکت در مزایده  (ریال)
1 مرحوم آدینه محمدصفرزاده زراعی
دیم کاشت
5.2 هکتار کالپوش ‏‏‏- نام نیک آیش علیمردان 500.000.000ريال 260.000.000
2 مرحوم آدینه محمدصفرزاده زراعی
دیم کاشت
5.5 هکتار کالپوش ‏‏‏- نام نیک آیش علیمردان 500.000.000ريال 275.000.000

مراحل و شرایط شرکت در مزایده:
  1. متقاضیان می بایست با مراجعه به حسابداری اداره اوقاف شهرستان میامی فیش مربوط به مزایده را اخذ و مبلغ مندرجه که 10درصد حداقل قیمت پایه کارشناسی اجاره سالانه می باشد ، را به عنوان سپرده شرکت در مزایده دریافت و به بانک ملی ایران و یا با دستگاه کارتخوان اداری واریز نمایند .
  2. متقاضی می بایست برگه پیشنهاد قیمت خود را تکمیل و با درج قیمت بصورت عددی و حروفی، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه کپی کارت ملی و آدرس محل سکونت و قسمت دوم فیش واریز شده را جدا و پس از امضاء به همراه برگه پیشنهادی خود در داخل پاکت قرارداده و بصورت پاکت سربسته و امضاء شده به دبیرخانه اداره اوقاف و امور خیریه تحویل و رسید دریافت نماید. لازم به ذکر است که بر روی پاکت نیز باید نام و نام خانوادگی و نام ملک یا ردیف آگهی مورد تقاضا را درج نماید.
  3. تمام اسناد مزایده از جمله پیشنهاد قیمت ، فرم تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان در معاملات دولتی و ... باید به امضاء فرد پیشنهاد دهنده برسد و متقاضیان می بایست برای هر رقبه زمین زراعی یک فرم پیشنهادی مجزا تکمیل و به شرح ذیل اقدام گردد :
پاکت الف : شامل تضمین شرکت در مزایده به نام فرد متقاضی در مزایده است .
پاکت ب : شامل کلیه اوراق و مدارک دریافتی از مزایده گذار : کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی ، فرم تعهد نامه عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان در معاملات دولتی ، فرم تایید صلاحیت متقاضی که به تایید اداره اوقاف و امور خیریه محل رسیده است .
پاکت ج : شامل پیشنهاد قیمت با امضا و اثر انگشت پیشنهاد دهنده مزایده است .
  1. متقاضیان می توانند پیشنهادات خود را تا تاریخ 10‏‏‏‏/08‏‏‏‏/1403 ساعت 12 به دبیرخانه اداره اوقاف و امور خیریه واقع در میامی جنب حسینیه اعظم میامی تحویل نمایند. کمیسیون مزایده در تاریخ 12‏‏‏‏/08‏‏‏‏/1403 ساعت 10 صبح در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تشکیل و پیشنهادهای رسیده را بررسی و اتخاذ تصمیم خواهد نمود. با توجه به اینکه این مزایده کتبی بوده و یکی از اعضای کمیسون مزایده نماینده دادستان محترم شهرستان می باشد لذا نیازی به حضور متقاضیان در اداره اوقاف و جلسه کمیسیون مزایده ندارد .
  2. افراد ممنوع المعامله و کسانی که به موقوفات بدهی داشته باشند ، حق شرکت در مزایده را ندارند .
  3. کمیسیون مزایده در قبول و یا رد تمامی پیشنهادهای واصله مختار خواهد بود .
  4. برنده مزایده مکلف است حداکثر تا 7 روز پس از اعلام نتایج مزایده به اداره اوقاف شهرستان مراجعه تا مقدمات تنظیم قرارداد اجاره فراهم شود. در صورت عدم مراجعه و یا عدم اقدام بموقع، انصراف تلقی شده و سپرده وی به نفع موقوفه ضبط و به هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد و با رعایت اولویت قیمت با نفر دوم با رعایت تبصره یک ماده 27 آئین نامه معاملات دولتی قرارداد اجاره تنظیم خواهد شد .
  5. سپرده نفرات اول و دوم تا تنظیم قرارداد بنام برنده مزایده یا نفر جایگزین، عودت داده نخواهد شد.
  6. به پیشنهادهایی که خارج از موعد مقرر تحویل دبیرخانه شود و یا فاقد قیمت، مشروط، مبهم، قلم خورده و یا بدون امضاء و یا بدون فیش واریزی باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  1. کلیه هزینه های نشر آگهی (آگهی دیواری، بنر، روزنامه و ...) و حق الزحمه کارشناسی بر عهده برنده مزایده می باشد. کلیه هزینه های مربوط به حقابه، کود دهی، تنقیح قنوات، بیمه محصول، بیمه ها، عوارض شغلی و .... پس از تنظیم قرارداد اجاره بر عهده مستأجر می باشد.
  2. مستأجر ملزم و مکلف به رعایت شئونات موقوفه و محل مورد اجاره خواهد بود و حق واگذاری مورد اجاره را به غیر تحت هیچ عنوانی نخواهد داشت و حق هیچگونه اضافه نمودن بنا، ریشه، اشجار و ... به ملک موقوفه نخواهد داشت و در صورت اقدام، تمامی بنا، ریشه، اشجار و ... مستحدثه به رایگان متعلق به موقوفه خواهد بود و مستأجر و اشخاص غیر حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
  3. مستأجر حق هیچ گونه تغییر و تبدیل در وضع عرصه و اعیان موقوفه را ندارد مگر با موافقت کتبی و قبلی موجر .
  4. چنانچه مستاجرین قبلی اراضی موقوفه تمایل به شرکت در مزایده را دارند می بایست ، قبل از اتمام مهلت قانونی مزایده ضمن مراجعه به اداره اوقاف شهرستان نسبت به تسویه اجاره بهاء خود اقدام نمایند، در غیر اینصورت اجازه شرکت در مزایده سال زراعی جدید را نخواهند داشت .
  5.  از برنده مزایده و همچنین ضامن وی برابر مقررات ضمانت لازم با چک صیادی به مقدار مقرر توسط اداره اوقاف در خصوص تخلیه ، تسویه حساب نهایی و تأدیه حقوق موقوفه اخذ خواهد شد .
  6. برنده مزایده پس از تنظیم قرارداد، مستأجر موقوفه شده و ملزم به رعایت کلیه شرایط قرارداد اجاره خواهد بود. تأخیر در پرداخت اجاره بهاء و یا تخلف از هر یک از شروط قرارداد موجب ایجاد حق فسخ برای بقیه مدت و مطالبه هر گونه خسارت وارده برای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خواهد شد.
  7. مهلت قرارداد اجاره به مدت یک سال زراعی (تا پایان شهریورماه 1404) می باشد ، که در صورت صلاحدید و رضایت اداره اوقاف از مستاجر ، قرارداد اجاره به مدت دو دوره یکساله به قیمت کارشناسی روز با مستاجر تمدید میگردد . لازم به ذکر است تشخیص تمدید یکسال بعد قرارداد با مستاجر ، با اداره اوقاف بوده و در صورت تشخیص اداره مبنی بر برگزاری مجدد مزایده پس از اتمام قرارداد ، مستاجر حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت .
  8. برنده مزایده موظف است دو ماه پیش از انقضای مدت قرارداد، به اداره محل مراجعه و نسبت به پیگیری و تمدید قرارداد اجاره اقدام نماید و در صورتی که به هر دلیلی، چه برابر خواسته مستاجر یا حسب نظر اداره اوقاف، بنا بر تخلیه رقبه باشد، ایشان مکلف است ضمن همکاری لازم به منظور بازدید متقاضیان اجاره ملک مورد نظر، در موعد مقرر نسبت به تخلیه ملک اقدام نماید .
 متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتردر ساعات اداری روزهای مقرر در بند 4 به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به آدرس میامی جنب حسینیه اعظم مراجعه و یا با شماره 32622688‏‏‏‏-023 تماس حاصل نمایند .
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 43164
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 7
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 15815296
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 111